Twój koszyk jest obecnie pusty!
Czy wiesz, że nieprawidłowe relacje w pracy, są często koszmarem dla pracowników?
Mogą powodować pomyłki, gorszą jakość pracy oraz wypalenie zawodowe?
Czy w Twoim zespole atmosfera bywa różna?
Pojawiają się niedomówienia, napięcia, przez co praca może być mniej efektywna?
Czy potrzebujesz dodać sobie siły oraz wzmocnić swój zespół, aby działał jeszcze lepiej?
Mogę poprowadzić szkolenie w Twojej firmie, dzięki któremu Twój zespół zyska nową energię i chęć współpracy 😊
Jeśli jesteś zainteresowana/y, proszę napisz do nas na adres zgloszenia@biznessercem.pl
Z chęcią odpowiemy na Wasze pytania i wątpliwości oraz razem dopasujemy najlepszą formę szkolenia.
Cena szkolenia zależna od ilości chętnych.
Poniżej opis i program szkolenia:
Czasami człowiek słyszy: „Nic się nie da zrobić, oni tacy już są” albo „U nas się nie da, bo już byliśmy na szkoleniu”. Natomiast po dwudniowych warsztatach wszystko okazuje się zupełnie inne. Zaczynamy rozumieć skąd biorą się konflikty, dlaczego z niektórymi ludźmi jest nam dobrze współpracować, a z innymi nie chcemy się widzieć nawet na korytarzu.
Powiemy Ci również o skutecznych narzędziach do efektywnej pracy zespołowej oraz współpracy, które są podstawą do zbudowania solidnych fundamentów w zespole. Scalą go jeszcze bardziej. Czasami to jest początek drogi, aby rozumieć na innym metapoziomie, jak działają zespoły, grupy oraz jak działa lider.
Na co dzień w organizacjach zajmuje się efektywną współpracą zespołową oraz ukrytymi/ jawnymi konfliktami pomiędzy współpracownikami, działami czy w relacjach lider – zespół. Uwierz mi… zawsze obydwie strony chciały dobrze, miały dobre intencje, każdy wiedział, że miał rację… Niestety zawiodła komunikacja, a wygrała projekcja, emocje, lęki, strach i obawy o to, co ludzie myślą, zrobią lub jak coś ocenią.
„Kiedy zrozumiesz siebie – zrozumiesz innych”
„Kiedy pomożesz sobie – pomożesz innym”– Edyta Kozera
Zapraszam Cię na szkolenie, na którym dowiesz się:
- jak poprawić współpracę w zespole
- jaką ma rolę lider w konflikcie, w zarządzaniu energią oraz motywacją zespołu – jak rozmawiać z różnymi wzorcami osobowości
- w jaki sposób budować i utrzymywać dobry kontakt z drugą osobą
- dlaczego czasem jest trudno uniknąć konfliktu
Co jeszcze?
- zdiagnozujesz siebie na tle zespołu i organizacji
- będziesz wiedział w jaki sposób rozwijać swoje kluczowe umiejętności, które wpływają na wspólne cele
- nabędziesz wiedzę z zakresu zasad współpracy w zespole
- będziesz miał świadomość jak ważną rolę odgrywa każdy pracownik oraz jego umiejętności komunikacji i rozumienia różnic przy współpracy zespołowej
- poznasz sprawdzone zasady albo będziesz mieć możliwość wypracowania swoich zasad, jak można zbudować zespół na zupełnie nowych fundamentach.
Zwycięski zespół to taki, który działa w zaufaniu, skupieniu i z klarownością realizuje swoje cele.
– Edyta Kozera
Program szkolenia
Wzorce zachowań/osobowości
- rodzaje wzorców zachowań
- charakterystyka wzorców zachowań
- dopasowanie do drugiej osoby
- komunikacja u różnych osób
- „wady i zalety” różnych stylów
- w jaki sposób działają poszczególne osoby
- zachowania niepożądane w postawach
- zachowania, które warto docenić
- konflikt na starcie z różnymi osobowościami/wzorcem
- w jaki sposób traktować poszczególne osoby
- w jaki sposób osoby powinny zmienić swoją postawę Umiejętność porozumiewania się z różnymi osobowościami
- zrozumienie pozycji drugiej strony
- różne metaprogramy
- umiejętności argumentowania
- asertywność w komunikacji
- kultura osobista w komunikacji Synchronizacja komunikacji
- zachowania budzące niechęć do współpracy
- zachowania zachęcające do współpracy
Wstęp do psychologii konfliktu
- przyczyny powstawania konfliktów
- ocena świadoma i podświadoma
- zniekształcony obraz
- nadawanie znaczenia
- rola emocji w określaniu sytuacji Współpraca na wysokim poziomie
- umiejętności każdego pracownika – generowanie nowych zachowań
Kto poprowadzi szkolenie?
Edyta Kozera. Przedsiębiorca od 2008 r. Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej/Laboratorium Psychoedukacji na kierunku Coaching i Mentoring oraz Politechniki Warszawskiej Wydziału Zarządzania. Jej pasją, oprócz podnoszenia efektywności w życiu codziennym, jest holistyczne podejście do zdrowia. Przeprowadziła około 10 000 godzin szkoleniowych w tym coachingu.
Dodatkowo trener – Współpracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak
i przedsiębiorstwami sektora prywatnego i publicznego oraz NGO. Wśród doświadczeń trenera wyróżnić warto również bogaty wachlarz projektów realizowanych dla urzędów administracji rządowej oraz samorządowej. Zaletą stylu pracy trenera, jest podkreślana w ankietach uczestników umiejętność elastycznego dostosowania się do potrzeb klienta oraz specyfiki działania organizacji. Na warsztatach proponuje sprawdzone rozwiązania, łącząc indywidualny i grupowy trening, w zakresie: kierowania, skutecznego motywowania pracowników, komunikacji wpływającej na rozwój pracowników, modyfikowania przekonań, zarządzania zespołami, umiejętności delegowania uprawnień oraz zarządzania konfliktem. Trenera wyróżnia dynamika i wysoki poziom energii prowadzonych spotkań, stąd ich warsztatowy, interaktywny i angażujący charakter.
Dzięki temu szkoleniu Twój zespół zyska nową energię i chęć współpracy. Z radością, poczuciem bezpieczeństwa, zrozumieniem różnic temperamentów oraz nauką komunikacji z meta poziomu – zbudujesz zwycięski zespół.
Zgłoś się – zapisz się: zgloszenia@biznessercem.pl
Kontakt:
Edyta Kozera, Trenerka:
mail: edyta.kozera@biznessercem.pl tel. +48 731 966 680
Anna Brańska, Doradca Klienta:
mail: anna.branska@biznessercem.pl tel. +48 535 900 047
Zadbaj o pracę w swoim zespole, abyś z chęcią chodził do pracy i Kochał Poniedziałki.
– Edyta Kozera